تسریع در ارسال لایحه “صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت” به مجلس

7 دی 1398
شبکه ایران زنان؛  
نماینده مردم تهران در مجلس از رئیس جمهور درخواست کرد ارسال لایحه “صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت” از دولت به مجلس را تسریع بخشد.

‌‌‌‌‌به گزارش خانه ملت در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۱۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت و همدردی با بازماندگان زلزله آذربایجان شرقی در تذکری شفاهی به وزیر آموزش و پرورش، گفت: متأسفانه در اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان دلسوز و فرهیخته علیرغم پیگیری‌های مکرر و وعده‌های اجرا از سوی مسئولان همچنان اقدامی صورت نگرفته است، این در حالی است که این طرح یکی از مهمترین مصوبات برنامه ششم توسعه به شمار می‌آید.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حذف دفتر امور زنان و تبدیل آن به پست مشاوره زنان در وزارتخانه آموزش و پرورش، گفت: علیرغم تذکرات این مهم همچنان در وضعیت سابق مانده است لذا از آقای حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم اهتمام ویژه‌ای در مورد دفتر امور زنان داشته باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: از رئیس جمهور درخواست دارم ارسال لایحه صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت به مجلس شورای اسلامی را تسریع بخشد.