اعظم بروجردی از تازه ترین کتابش “من سین” رونمایی کرد

6 اردیبهشت 1399
شبکه ایران زنان؛  

بازنشر:

مراسم رونمایی از جدیدترین کتاب اعظم بروجردی نویسنده و کارگردان تئاتر ۳۰ مرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

به گزارش شبکه ایران زنان در این مراسم پسرهای اعظم بروجردی محمدرضا فتحی موسیقی دان و امیرحسن فتحی بازیگر سینما که بازی در سریال شهرزاد تازه ترین کار او می باشد و منیژه آرمین نویسنده و سفالگر حضور داشتند

من سین رمانی روانشناسانه و فلسفی است ودر پی کیستی انسان است.
من سین رمانی انسانشناسانه و جهان شمول است. داستان “من سین” از این قرار است که عده ای دانشمند باستانشناس در کوههای زنجان به دنبال انسان حیوان نما می گردند. موجودی که در اساطیر و افسانه های کهن بسیار از او نامبرده شده. پروفسوری در این جمع است که می خواهد اثبات کند که چنین موجودی وجود خارجی دارد. آنها تعدادی استخوان پیدا می کنند که از چند موجود مختلف تشکیل شده است. پروفسور بسیار خوشحال از اینکه موجود اسرار إمیز را پیدا کرده است استخوان ها را با تشریفات خاص به اتاق تحقیقات خود منتقل می کند.
در همین حال موجودی که تا به حال خیال می کرده که همان استخوان هاست سرگردان می شود و حالا دیگر نمیداند کیست. او بر آن می شود که خود را در متن تاریخ و انسانها و حتی همین باستانشناسان بیابد و از اینجا قصه آغاز می شود.
این موجود به هر دست آویزی می آویزد تا خود را بیابد.
انسان گمشده و گمشده انسان درون مایه این کتاب است.
به گزارش ایران زنان سریال نمایشی “پهلوانان نمی میرند” به نویسندگی اعظم بروجردی و کارگردانی حسن فتحی از جمله آثار او می باشد.
اعظم بروجردی به همراه منیژه آرمین رمان نویس و نقاش، امیر حسین و محمد رضا فتحی فرزندان خانم بروجردی، فرشته سعیدا (سمت راست خانم بروجردی) طراح جلد “من سین” و سمت چپ محبوبه اصغر زاده دیده می شوند.
 ۱۳۹۷
brojerdi-mansin-fathi
brojerdi-mansin2
brojerdi-mansin1